לבן בעיניים – טיפים לבחירת משקפי סקי


מתכננים חופשת סקי בחורף? אל תשכחו להגן על העיניים שלכם!
קרינת השמש החזקה, הרוח הקרה והראות הבעייתית עלולים לפגוע בחוויית הגלישה ולגרום לפציעות.
הנה כמה טיפים לבחירת משקפים שיהפכו את חופשת הסקי שלכם לנוחה ובטוחה יותר:

הגנה מהשמש – משקפת לסקי חייבת להעניק סינון מלא של קרני השמש החזקות שמוחזרות מהשלג. וודאו כי לעדשה יש ציפוי להגנה מהשמש UVA ו-UVB .
עדשות מקטבות – עדשות מקטבות (פולארויד), מסננות טוב יותר את הקרינה החזקה ומשפרות את הראות. בנוסף קיימים פילטרים ייעודיים לשלג שעוזרים לראות את הגבשושיות והשינויים בפני הקרקע.
אוורור – משקפי סקי חייבים לאפשר מעבר אויר לתוך ומתוך המשקפיים, כדי למנוע הצטברות אדים על העדשה והפרעה לראיה במהלך הגלישה.
אחיזה – הקפידו שלמשקפיים יש רצועה שמתלבשת על קסדה, כדי למנוע מהם להחליק או ליפול. כדאי לוודא שישנן נקודות גומי או סיליקון על הרצועה של המשקפים/משקפת שימנעו החלקה של הרצועה מאחורי הקסדה.
עדשות כפולות – משקפות בעלות עדשות כפולות (שתי עדשות כמעט צמודות עם חלל ביניהן) מעניקות בידוד טוב מהקור החיצוני ומונעת הצטברות אדים.
קסדה – חשוב לשים לב שיש התאמה בין המשקפת לקסדה. משקפת גלישה שצמודה מידי לקסדה מביאה לאידוי פנימי ועלולה לגרום למיסוך ברגעים קריטיים.
תיקון אופטי – קיימים כיום מגוון פתרונות למי שזקוק לתיקון ראיה. החל מעדשות מגע השומרות על שדה ראיה מלא וטבעי, דרך משקפת המלבשת מעל למשקפי הראיה ועד למשקפת מותאמת אישית עם תיקון לפי המרשם שלכם.

מה עדיף – משקפיים / משקפת?
ההעדפה בין משקפיים למשקפת תלויה בהעדפת ונוחות הגולש, וגם בתנאי מזג האוויר הצפויים. משקפת סקי מעניקה כיסוי נרחב יותר מהרוח, מהקור ומהרטיבות, ולכן גם מחממת יותר ומתאימה למזג אויר קר. המשקפת גם מתאימה יותר למי שגולש עם קסדה, משום שהיא מספקת אחיזה טובה יותר. במזג אויר שמשי יש שמעדיפים את המשקפיים. גם המשקפת וגם המשקפיים מאפשרים שילוב של תיקון אופטי למי שזקוק לו.

בברכת גלישה נעימה וחופשה נהדרת.

חנות האונליין שלנו פתוחה! 25% הנחה על כל דגמי אוקלי!
חנות האונליין שלנו פתוחה! 25% הנחה על כל דגמי אוקלי!
חנות האונליין שלנו פתוחה! 25% הנחה על כל דגמי אוקלי! לחצו לרכישה!
אנחנו כאן לכל שאלה