phone number
 
התקשרו עכשיו
072-3224168
 
זהו מספר מקשר
 
 
 
 
 
 
 
ריינד אופטיקס Rindoptics
 
 
 
 
 
 
 

תזונה נכונה = ראייה בריאה

אנשים הסובלים ממחסור בוויטמינים ומתזונה לא נכונה, סובלים מבעיות חיצוניות רבות. אחד הסימפטומים של תופעה זו הוא פגיעה כרונית בחדות הראייה. כמו כן, בעיות בכבד או בכליות עלולות לפגוע במערכת האופטית כולה וברקמות העיניים. לכן מומלץ ביותר להקפיד על אכילה נכונה ועל תזונה מאוזנת באופן יומיומי. הכרת יתרונותיהם של המאכלים השונים, תסייע לכם לראות טוב יותר בסופו של דבר. אנשים שמאמצים אורך חיים בריא ותזונה בריאה, יוכלו לשמור על עיניים בריאות לאורך שנים רבות.

  • אומגה 3 – חומצת שומן הנחשבת לחיונית לגוף האדם. היא עוזרת בהקלת תסמונת העין היבשה ושומרת על העיניים מפני ניוון מקולרי (האזור המרכזי והרגיש ביותר של הרשתית, המאפשר את הראייה המרכזית הממוקדת והחדה). ניתן למצוא אומגה 3 בדגים, תרד, שמן קנולה, שמן פשתן ואגוזי מלך. בנוסף לכך, אכילת דגים יעילה כנגד יובש בעיניים.

  • ויטמין A – מסייע בשמירה על העיניים ומחזק את ראיית הלילה. ניתן לקבלו באמצעות אכילת חצי גזר ליום, המכיל בתוכו את המינון יומי של הוויטמין. מקורות נוספים הם: בשר בקר, כבד עוף, שמן דגים, ביצים ומוצרי חלב.

  • ויטמין C – חיוני לעיניים, שכן הוא מפחית את הסיכון לחלות בקטרקט ומהווה מרכיב במרבית הרקמות שבגופנו. ויטמין C הוא נוגד חימצון מהמעלה הראשונה, אשר דוחה את הרדיקלים החופשיים המזיקים, מגן על התאים ומונע מחלות עיניים מסוימות. ניתן למצוא את הוויטמין בפירות הדר, פלפל ירוק, עגבניות, כרובית, תות שדה וברוקולי.

  • ויטמין E – נוגד חמצון אשר עוזר למנוע ניוון מקולרי. נמצא בגרעיני חמניות, אגוזי לוז, שקדים, שמן חריע, תירס, מנגו, עלי לפת, פיסטוק חלבי ובוטנים.

  • אבץ – זהו מינרל אשר מסייע להפחית את הסיכון לחלות בעיוורון לילה (מצב שבו קשה לאדם לראות באור נמוך או בחושך קל). ניתן למצוא אבץ במגוון מזונות, כגון: בשר אדום, בשר עוף, צדפות, שעועית אפויה, יוגורט, חלב, דגנים שונים ותערובות אגוזים.

  • ויטמין D – מסייע להפחית את הסיכון לחלות בקטרקט ובניוון מקולרי. הדרך הטובה ביותר לצריכתו היא חשיפה של מספר דקות לשמש מידי יום. ויטמין D במצבו הטבעי נמצא במזונות מועטים בלבד, כגון: שמן דגים, דגים עתירי שומן (סלמון, סרדינים וצלופחים) ובמידה פחותה בביצים ובכבד עוף.

  • ויטמין B12 – חיוני מאוד לתפקודי עצבי הראייה. מסייע לתפקודו של העצב האופטי ונדרש ליצירת כדוריות אדומות ולפעולת הברזל. ניתן למצוא אותו במאכלים שמקורם מהחי, כגון: בשר, מוצרי חלב, ביצים, דגים ודגני בוקר.

לפיכך, תזונה נכונה = עיניים בריאות, וישנו קשר ישיר בין השניים. לכן, כאשר התזונאית שלכם מבקשת מכם לאכול נכון, היא לא רק מסייעת לירידה במשקלכם, אלא גם לפעילותן התקינה ולבריאותן של עיניכן.

צרו קשר עם המומחים של Rindoptics לקבלת מידע נוסף!
הקשר ביו תזונה לראייה